از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکنن، با تلاش بنیاد مسکنن و همکاری مردم ۲۳۴ هزار و ۷۲۸ واحد روستایی نهضت ملی مسکنن وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد.ی که باید داشته باشید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید جودی، معاون بازسازی بنیاد مسکنن انقلاب اسلامی عملکرد بنیاد مسکنن را در احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی در روستاها طی سال ۱۴۰۱ و همچنین از ابتدای اجرای طرح عنوان کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکنن، با تلاش بنیاد مسکنن و همکاری مردم ۲۳۴ هزار و ۷۲۸ واحد روستایی نهضت ملی مسکنن وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد.

معاون بنیاد مسکنن توضیح داد: از ۲۰۰ هزار واحد مصوبه سال ۱۴۰۱ به ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان، تاکنون ۱۶۲ هزار واحد برای پرداخت وام به استان‌ها ابلاغ شده است و مابقی نیز به زودی ابلاغ می‌شود. همچنین از این ۱۶۲ هزار واحدی که به بانک‌ها توسط بانک‌های عامل ابلاغ شده است ۱۴۶ هزار و ۴۲۶ نفر توسط بنیاد مسکنن به بانک معرفی شد که تسهیلات آنها پرداخت شود. ۶۲ هزار و ۳۷ نفر وام را دریافت و کار عملیاتی و اجرایی واحدها را آغاز کردند.

جودی یادآور شد: در دی ماه سال جاری تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان ابلاغ و اجرایی شد که همین روند سبب شد تا ساخت واحدها و مشارکت مردم اندکی با اختلال همراه شود.

وی تصریح کرد: پرداخت کامل سهمیه سال ۱۴۰۲ به طور کامل در برنامه است. مطمئناً با روندی که در اجرای طرح نهضت ملی مسکنن وجود دارد و قول رئیس جمهور برای نهضت ملی مسکنن در بخش روستایی شاهد تحقق کامل این مهم در طی دولت سیزدهم خواهیم بود.

شرکت خانه سازی ایرداک آمادگی خود را برای تامین خانه های ویلایی پیش ساخته بتنی را در طرح نهضت ملی مسکنن را اعلام می دارد تا در راستای ارائه خانه های پیش ساخته ویلایی ارزان قیمت اقدام نمایید